tirsdag 11. august 2009

Bokslepp og turnepremiere

Laurdag 29. august kl 13.00 framfører eg "Den svarte oksen" i Stord kulturhus.
Programmet vert det same som eg skal på turné med i Buskerud dei to følgjande vekene.
Eg les heile boka, medan eg "kompar" meg sjølv på el-gitar og lagar effektar, klangar, loopar og anna stemningslyd.

Billettprisen vert umåteleg sympatisk, kr 25 per person.
Alle frammøtte får jakkemerke, postkort og eit eksemplar av "Gull og edelsteinar" - bøkene om Sjørøvar-Jenny og Einauge-Bill i samling, som eg har overteke restopplaget på og (no har tenkt å anten selja svært billig eller dela ut gratis, når det høver seg slik.)

Eg håpar også å få til sal av "Den svarte oksen".

Høyr meg lesa det første kapitteleg i boka ved å klikka på youtube-lenkja til høgre i bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar