mandag 14. september 2009

Heime etter kjekk turne

Dei to vekene på turne for Bukserud DKS var veldig kjekke. Etter ein litt treg start i Hokksund, vart det betre og betre dag for dag. Kanskje vart eg det òg? I alle fall gjekk både framføringa av tekst og musikk/lydeffektar betre og kontakten med elevane vart svært god.

Særleg var framføringane på skulane i Hurum og Røyken svært kjekke. Her vart eg godt motteken av både elevar og lærarar på kvar einaste skule. Alle som meiner at nynorsk ikkje vert forstått i bokmålsland, skulle vore der og sett at både nynorsk og sunnhordlandsdialekt gjekk rett heim.

Etter mest kvar framføring kom det elevar til meg og spurde om boka er til sals, og kor dei kan få kjøpa henne. Diverre måtte eg svara at eg ikkje hadde sett eit einaste eksemplar av "Den svarte oksen" i nokon av bokhandlarane i distriktet. Men om dei spør etter bo, lyt dei ta henne inn.

I alle fall, eg hadde det svært fint på denne turneen. No skal eg ikkje turnera att før i november. Då står Hedmark for tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar